Bronvermelding
- Bloom, B. S & Engelhart, M. D. & Furst, E. J. & Hill, W. H. & Krathwohl, D. R. (1956). Taxonomy of educational objectives: The classification of educational goals. New York: David McKay Company.
- Boels, L. (2016). Wiskunde digitaal. Euclides, 92(3), 41
-
Buijs, K. & Palha, S. & Zwaneveld B. (2017). Wiskunde onderwijs voor de toekomst. Euclides, 91(7), 18-21.
- Carrington, A. (2015). The Padagogy Wheel … it’s a Bloomin’ Better Way to Teach. Geraadpleegd op 9-12-2017, van https://designingoutcomes.com/the-padagogy-wheel-its-a-bloomin-better-way-to-teach/https://designingoutcomes.com/the-padagogy-wheel-its-a-bloomin-better-way-to-teach/
- Digitale Didactiek. (z.d.). Ontwerpprincipes voor multimedialeren (Mayer). Geraadpleegd op 24-10-2017, van http://www.digitaledidactiek.be/modules/2-ontwerp/theorie/mayer/
- Grosheide, W. & Dackus, M. (2017). Digitaal toetsen. Euclides, 92(4), 12-13
- Hoofdstuk 1: Procenten en Tabellen. (z.j.). Geraadpleegd van http://https://school.bettermarks.com/app/teacher.html#/class-books/617735157092188800/3e4fa5_NL_wiskunde_nl
- van Ravenstein, W. (2016). Afronden . Geraadpleegd op 29-09-2017, van http://http://www.wiskundeleraar.nl/bestanden/users/ravew/3b/Afronden.pdf
- van Slobbe, P. & van Ast, M. (2016). Kleppen dicht! Effectief leren met ICT(2e druk). Huizen: Uitgeverij Pica.
Feedback
De feedback die ik heb gekregen heb ik doorgenomen. De delen waarmee ik het eens was, heb ik aangepast. De feedback bestond voornamelijk uit onderdelen die ik nog mistte op mijn site. Ik heb deze feedback gekregen van Marlies en Pim.


